FOTO & GLASS

Allmänt / Permalink / 3
Hej Alla! 
 
Detta är mitt första inlägg och jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Men jag kan iallafall presentera mig själv lite kort. Jag fyller 17 snart och gillar att idrotta och lyssna på musik som alla andra. Den svenska västkusten är mitt andra hem med maten, kläderna och seglingen, det är verkliogen det bästa som finns. Men mina stora passioner i livet är glass och fotografering. 
Denna blogg kommer att handla om fotografering, dvs hur man använder kameran och vad man ska tänka på när man fotar. Jag är inte utbildad fotograf så har det bara som hobby, därmed kommer nivån inte vara så hög i början. Den kamera jag har är en canon 600 D. Om ni som läser vill att jag ska höja nivån, så gör jag det! Jag kommer även att visa hur man INTE ska ta mainstream bilder, för det är något som jag tycker att fler borde tänka på. Varför vara som alla andra?
Jag kommer även att kritisera glass lite då och då när jag känner för det. Detta kommer jag göra för att jag älskar glass och vill visa hur man kan kombinera olika smaker. 
Alla bilder på min blogg kommer att vara tagna av mig så klart! 
 
 
 
  
#1 - - Louise:

Heja dig Ellen!

Svar: Hihihih tack Louise! <3
Ellen Hertz

#2 - - Emma (emla):

Kör på! 👍

Svar: Jadå Emla! :)
Ellen Hertz

#3 - - Lasse:

Hej Ellen, jag gillar också glass.

Svar: Ja ellerhur är det det bästa som finns! Nästan iallafall :)
Ellen Hertz

Till top