Liiiiiite försening…

Resan / Permalink / 1

Efter en härlig vecka i Kroatien kom jag hem för några dagar sen. 

Jag skriver detta inlägg för att be om ursäkt för att jag inte har uppdaterat mer än vad jag har gjort. Jag vet att jag skrev tidigare att det skulle komma ett inlägg precis efter semestern men det gjorde det inte. Det har kommit en del saker emellan och därför meddelar jag nu att den sista delen om programmen kommer inom kort!

Hoppas att ni inte varit alltför ledsna pga av denna försening. Som det heter ”den som väntar på något gott väntar aldrig för länge”. Det gäller så klart i den här situationen också ;). 

 

#1 - - Louise alias Stockholm:

Hej Ellen, vad perfekt det måste vara att följa din blogg om man är nybörjare på sin kamera. Du skriver så bra och tydligt. Tyvärr har jag ingen kamera men om jag skaffar en ska jag läsa om dina lektioner. Hade varit kul att även läsa hur du tänker när du väljer dina motiv och vad som inspirerar dig att ta med kameran ut för att hitta "bilden". Kram från din beundrare Stockholm (PS. Isbjörnarna har inte kommit ännu)

Svar: Vad kul att höra från dig och att du tycker att mina lektioner är bra! Saknar dig mycket ska du veta!
Synd att de inte kommit än hahaha.
Ellen Hertz

Till top