Inga fler inlägg nästa vecka!

Resan / Permalink / 0
Jag vet att jag borde ha hunnit skriva ett nytt inlägg om programmen man kan använda i kameran men har tyvärr inte hunnit. Det kommer inte att bli fler inlägg under denna vecka som kommer då jag inte kommer att vara hemma. Av denna anledning ville jag förvarna er om att ni inte behöver hålla utkik efter nya grejer nästa vecka. 
 
När jag kommer hem igen kommer jag att skriva om programen (den sista delen) och sedan dra lite kopplingar till min resa. Jag kommer även att ge lite tips på vad jag tycker att man kan fota och hur när man är på semester. Hoppas att ni ser fram emot att få lära er något nytt då! 
 
Till dess: läs gärna igenom det jag skrivit om programmen hittills och försök att våga mer! Fota inte bara i det helt automatiska läget, jag lovar att det blir mer utmanande men också roligare att fota i ett manuellt läge! 
 
Glöm inte heller: variation is key to a nice Instagram feed. 
Ett smakprov från Kroatien från förra året! :P
Till top